2015 m. liepos 19 d., sekmadienis

Vištienos kumpeliai su figomis


Mėgstu vištieną. Kai žinau, kad nebus svečių, kad niekas neateis, nieko nereikia nustebinti ar pradžiuginti, kai žinau, kad man tiesiog reikia namuose turėti normalaus maisto, kuriuo greitai, sveikai ir užtikrintai numalšinsiu alkį, dažnai renkuosi vištieną. 
Vištienos net ir mažiausiame prekybos centre būna nešaldytos, be to jos nereikia ilgai marinuoti. Todėl kai sugalvoju, kad man reikės pietų, per 1 valandą (kartais ir mažiau) galiu apsisukti nuo ėjimo į parduotuvę iki lėkštės. O tai yra tobula, nes kol kas man geriausias valgiaraščio planavimas yra jokio planavimo - taip pavyksta kovoti su maisto išmetimu. Be to vištienos kainos nesikandžioja. Tiesiog idealu.
Dažiausiai perku vištienos file. Su ja mažiausiai vargo - supjaustei gabalėliais, paprieskoniavai, pavoliojai krakmole, iškeptą užliejai sojos-medaus-citrinos padažu ir vuola puiki rytietiška vištiena; supjaustei kepsneliais, užmetei ant grill keptuvės ir po 10 min. turi nuostabų kepsnį prie salotų, sumetei su daržovėm į puodą ir jau garuoja troškinys ir t. t. Žodžiu, man file turbūt tobuliausia vištos dalis, nes ji tinka visur.
Bet žinoma nuodėmingai skanu kartais ir kokį sparnelį išsikepti ar patiekti visą vištą, iš viso, vištoje man skaniai sugroja visos dalys išskyrus kepenėles, bet čia jau kita istorija. O dabar apie kumpelius su figomis. 
Neseniai į mano virtuvę netikėtai papuolė pakelis vištienos kumpelių. Gražūs, geri gabalėliai, bet teko pasukti galvą kaip juos paruošti, nes viskas kažkaip nusibodę. O tada interneto platybėse užmačiau idėją gaminti padažą prie mėsos iš trintų figų. Idėja gal ir nebloga, bet aš ją gerokai pakeičiau ir nenusivyliau. Uždėjus ant kepančios paukštienos figos riekeles ji sutyžta švelniai ir saldžiai apgaubdama mėsą - labai skanu. 
Receptas iš akies, nes gamindama improvizavau :)

Reikės:
4 vištienos kumpelių;
1 šviežios figos;
mėgstamų prieskonių vištienai pamarinuoti (naudojau druską, pipirus ir maltas juodasias garstyčias, česnaką);
aliejaus;
sojos padažo;
citrinos.

Vištienos kumpelius patriname prieskoniais, į kepimo indą įpilame truputį aliejaus, sudedame vištieną ir šauname į karštą orkaitę. Kai vištiena jau beveik iškepus, ant kiekvieno gabalėlio pašlakstome sojos ir citrinos bei uždedame figos riekelę (aš dar užtrupinau česnako, bet nebūtina), šauname kepti dar 5-10 min., kol figa suminkštės ir viskas paskrus. Paskui traukiame ir mėgaujamės su norimu garnyru. Aš karštą valgiau su įvairių daržovių salotomis, o šaltą naudojau lavašo suktinukui. 


Višta jau beveik iškepusi, tada keliauja figa, manoji nebuvo labai sunokusi, bet kepimui tiko.


Šviežios daržovės, šviežiai grūsti pipirai ir truputis citrinos sulčių.


Tobuli pietūs.
Ačiū, kad užeinat, kad skaitot, kad gaminat!

Ikisusi :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą