2015 m. spalio 30 d., penktadienis

Apsimetėlis kebabas


Aš labai retai valgau kebabus. Visų pirma, toli gražu ne visur jie skanūs, o keliauti į kitą miesto pusę dėl blyno su salotom ir mėsa nelabai mano stilius. Kebabas man atsitinka kokį sykį ar du per metus ir visai užtenka. Kol kas pats skaniausias mano ragautas kebabas yra gaminamas Kauno rajone, Garliavoje, kebabinėje priešais Maximą. Šiems kebabams ir ponas Užkalnis davė visas žąsis kiek turėjo - tikrai labai geri kebabai. Bet labai neblogų kebabų galima pasigaminti ir namuose, tik reikia nusipirkti gero lavašo, iškepti gabale mėsos ir t. t., o jei ir tai daryti tingisi, tai galima susimeistrauti kokį kebabą apsimetėlį. Tokį ir aš šią savaitę dariau - su žuvim, daug salotų ir tortilija. Buvo labai skanu. Aš naudojau plekšnės file be odos (aha, sugebėjau išsifiliuoti plekšnę - šlovė man), marinuotus agurkus, pomidorus, svogūnus, salotų mišinį ir jogurto padažą. Visai sveikas maistekas kai pagalvoji, nors ir apsimeta visišku junk'u. 

1 porcijai reikės:
1 tortilijos blyno;
1 nedidelės plekšnės file be odos (apie 150-200 g), gali būti ir kita žuvis;
druskos, pipirų, citrinos, paprikos miltelių, žolelių, alyvuogių aliejaus;
kelių mažų pomidoriukų arba vieno įprasto;
poros marinuotų agurkėlių;
saujos salotų;
pusės mažo svogūno;
kelių šaukštų graikiško jogurto;
česnako. 

Žuvį supjaustome nedideliais gabalėliais, pabarstome druska, pipirais, pašlakstome aliejumi ir citrina ir gausiai užberiame paprikos miltelių, apvoliojame ir metame į keptuvę (į ją aliejaus nepyliau). Pakepame žuvį kol gražiai apskrunda iš visų pusių ir nukeliame nuo ugnies. Ant tortilijos lapo dedame supjaustytų agurkų, pomidorų, svogūnų, keptą plekšnę, salotų lapų. Į jogurtą įspaudžiame česnako, įspaudžiame citrinos, įberiame mėgstamų žolelių, druskos ir išmaišome, skonį pasireguliuojame pagal poreikius (aš dar įmečiau šaukštą varškės užtepėlės, nors visai nebūtina). Dedame porą šaukštų šio padažo į tortiliją, gražiai ją užlankstome ir dedame į įkaitintą grill keptuvę, paskrudinam po 30 s iš abiejų pusių ir viskas. Pietūs paruošti. Apsimetėlis kebabas jau lėkštėje. Enjoy

Imam tortiliją, pakeptos plekšnės, daržovių ir viską kraunam per vidurį.

 Dar truputį lengvo padažo (aišku, galit ir majonezo užsivaryt, čia pagal poreikius:)

 Trumpas pagrilinimas

Vuola!

Prakandau.

Tai tiek apie apsimetėlius.
Nesušalkit!
Iki greito ;) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą