2014 m. sausio 8 d., trečiadienis

Naminiai žuvies piršteliai su jogurto padažu


Ir vėl nemėsiškas patiekalas. Pasidariau tikras erelis žuvininkas. O gal tiesiog noriu greičiau paruošiamo maisto, todėl žvynuotieji į aikštę išbėga dažniau nei kanopiniai? Tiek to neanalizuosiu... Šį kartą labai trumpai  apie žuvies pirštelius (kiek tai su mano plepumu įmanoma).
Ar kas galite man pasakyti, kodėl jų normalių niekas neparduoda? Normalių tai ta prasme tokių, kurių vidus nebūtų šlapio asfalto spalvos ir pakepti jie savaitei neprasmardintų trobos...? Kažkadais tokių lyg būdavo, kainuojančių beveik tiek pat kiek tikra žuvis. Jie buvo mandrų formų, traškia plutele ir šviesiu, švelniu vidumi. O gal čia tik man taip atrodo, gal jie irgi buvo pobaisiai, tik atmintis neobjektyvi? Kas ten žino... Šiaip ar taip, jie niekada nebuvo mano labai geidžiamas patiekalas, bet kartais paįvairinimui visai neblogai. Todėl prieš kelis metus pirmą kartą pasigaminau naminių žuvies pirštelių, man patiko, ir dabar retkarčiais tą reikalą pakartoju. O atsitinka viskas taip:

piršteliams reikės (4 porcijos):
apie 400 g. žuvies file (ėmiau dvi nemažas file, tinka įvairi žuvis, tik gal skumbrės nerekomenduoju);
apie 100 g. liesos varškės;
1 kiaušinio;
poros šaukštų miltų;
poros šaukštų maltų džiūvėsių;
1 šaukštelio smulkintų žemės riešutų (nebūtina);
1 skiltelės česnako;
druskos, pipirų, aliejaus kepimui;

padažiui reikės:
2 šaukštų jogurto (aš už graikišką, jis švelnesnis);
pusės šaukšto majonezo;
saujelės krapų;
skiltelės česnako (jei norisi švelniau arba laukia susirinkimas, nedėkit);
citrinos;
šaukštelio tarkuoto parmezano (nebūtina).

Paruošimas greitas ir paprastas. Žuvies file gabalus, luptą skiltelę česnako, kiaušinį, miltus, varškę, žiupsnį druskos ir pipirų dedame į blenderio indą ir padarome wrum wrum. Išsikratome masę į dubenėlį, jei konsistencija skystoka, įdedame dar miltų (konsistencija labai priklauso nuo kiaušinio dydžio ir pasirinktos žuvies). Miltų daug privaryti nereikia, tik tiek, kad būtų įmanoma šlapiom rankom formuoti kažkokį blynuką. Į lėkštę  pilame džiūvėsius sumaišytus su riešutais, šlapiomis rankomis formuojame žuvies pirštelį, apvoliojame ir dedame kepti į įkaitintą keptuvę su aliejumi. Kepti reikia ant vidutinės ugnies, versti vieną kartą, kai jau gerai apskrudusi viena pusė (kitaip gali būti sunku nesumaitoti). Ištrauktus pirštelius dedame ant popieriaus nuvarvėti riebalams ir einame ruošti padažo.

Padažui sumaišome jogurtą su majonezu, įspaudžiame česnaką ir citrinos sulčių, suberiame smulkintus krapus, jei norime tirštumo, įdedame parmezano, jei skystumo - truputį alyvuogių aliejaus. Ir viskas, dedame į lėkštę pirštelių, padažo ir mėgstamų daržovių. 

Wrum wrum, tep lep ir pietūs ;)

Baisios baisios mobiliakinės nuotraukos. Aš esu kaltas, aš esu labai kaltas.

Tai tiek apie žuvies pirštelius. Juos labai verta pasidaryti, jei turite šaldiklyje kelis užsilikusius gabaliukus skirtingų žuvų arba jeigu vaikai eina iš proto dėl žuvų pirštelių (vaikų dar nepirkau, bet kiek teko girdėti, jiems kažkaip labai imponuoja žuvų piršteliai). Tai tiek šiam kartui. Skanaus ;)

Mua:*
Gintarė




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą