2014 m. sausio 19 d., sekmadienis

Savaitgalis su mama: šopingas, mini remontas, teatras ir dorada


Dar viena žiemiška savaitė įveikta, šaltukas kimba kaip reikiant, brrr, bet tai nesutrukdė turėti puikų savaitgalį. Paprastai savaitgaliais aš važiuoju į Vievį, kur gyvena mano tėvai, brolis, kur aš pati užaugau. Bet kartais ima Vievis ir atvažiuoja pas mane. Tiksliau ne visas Vievis, o mano mama. Šis savaitgalis toks ir buvo, nuo penktadienio vakaro iki sekmadienio ryto su mama Kaune. 
Penktadienį buvau neišsimiegojusi, darbe lakiau redbulius, kavą ir vis tiek lūžinėjau, o vakare dar laukė nemenkas iššūkis - pimp my wall. Mano butuke labai baisios sienos tarybinius laikus menančiais tapetais. Kadangi būstas man nepriklauso, imtis rimtų remontų neketinu, bet gyventi nespalvotai truputį liūdna, todėl minimaliom investicijom - 4 dideliais plakatais ir rulonu tapetų šiek tiek atnaujinau dalį kambario. Aišku viskas kreiva, šleiva, nelygu, bet man gražu. O dar jeigu visi atvežtumėte man iš kelionių atvirukų su tų šalių vaizdais ir aš jais galėčiau nukabinėti apatinį plakatų "rėmų" kraštą, tai iš viso būtų pasaka. Taigi rodau penktadienio vakaro rezultatą. Laukiu aplodismentų. Šypt.

Pakabinti keturis plakatus ir padaryti štai tokį aprėminimą prireikė maždaug 4,5 val. O kadangi tai vyko po darbo dienos, tai jau nelabai gyva buvau. Pieštuką ir metrą pamečiau kokius 30 kartų. 

Taigi po mini remonto, greitai paruošiau aštrių krevečių vakarienei (receptas čia), įsipylėme po taurę vyno, susirangėme į lovas ir aplaistėme savo kūrybinį darbą. Tiesa, vakarienę sukirtau, o vyno užteko poros gurkšnių ir atsijungiau.
Šeštadienio ašis buvo spektaklis "Vyšnių sodas" Kauno dramtetryje. Bet prieš jį nusprendėm pasivaikščioti po miestą, kur nors papietauti. O žinote ką reiškia, kai moterys išeina pasivaikščioti? O gi pirkinius :) Noras parodyti mamai kelias mano mėgstamas parduotuves baigėsi tuo, kad ji nusipirko sijoną ir palaidinę, o aš švarką, batus ir (laikykitės) suknelę, kurios apatinė dalis odinė! Skudurinės onutės, ne kitaip.
O spektaklis buvo puikus. Vienas geresnių mano matytų šiame teatre. Nors buvau girdėjusi aibę blogų atsiliepimų, kad scenoje tris valandas trankysis, rėks, rodys nuogus užpakalius, rūkys ir daugiau nieko. Įtariau, kad žmonės gal kažko nepamatė tame spektaklyje, na bet maža ką, gal tikrai nieko gero... Ir visgi buvau teisi, - nepamatė. Spektaklis labai Čechoviškas. Parodo visą brudą, klampumą, tuščio gyvenimo beprasmybę, socialinius skirtumus, dvarų (anti)kultūrą ir t. t. Mano akimis jis toks pats kibus kaip ir Čechovo kūryba. Ir šiaip jau aš tikėjausi, kad bus sunkiau išbūti 3 val., bet buvo daug epizodų, kurie kėlė susimąstymą, kurie, iš tiesų, "žadino" žiūrovą garsu ir tokių, kurie nuoširdžiai kėlė juoką. O ką jau kalbėti apie pusnuogį gražuolį aktorių, kuris rimtu veidu prausėsi su plyta :) Vien dėl to verta nueiti. Ir nei vienas veiksmas neprailgo, nepajutau kaip praleidau teatre 4 valandas. Žodžiu, super.
Dabar jau būtų laikas pereiti prie maisto, nes vis dėlto ne teatro kritikės šis tinklaraštis. Grįždamos namo nužygiavome pas mamą Maximą, paieškoti ko nors vakarienei. Ko nors labai greitai paruošiamo, bet jokiu būdu ne jau paruošto. Įkabinom dvi šviežias doradas, kurias jauna besišypsanti mergaitė mums per 5 minutes išskrodė, nuskuto, nukarpė pelekus, pašalino galvas, paglostė ir supakavo. Namuose beliko paprieskoniuoti ir pašauti į orkaitę keliolikai minučių. Dieviškai skani vakarienė buvo! Ir vyno šį kartą įveikiau daugiau :) Dalijuosi receptu, net jei mama pas jus greitai neatvažiuos, vis tiek pasigaminkite, nes tai yra tas gerasis greitasis maistas :)

Keptos dorados su citrusų salotomis.
2 porcijoms reikės:
2 nuvalytų, išskrostų doradų (galvą galima palikti arba pašalinti);
2 citrinų;
6 skiltelių česnako;
alyvuogių aliejaus;
druskos;
pipirų;
saujos vyšninių pomidorų;
1 apelsino;
1/4 pamelo greipfruto.

Nuvalytas žuvis įpjauname iš abiejų pusių įstižai 2-3 kartus. Pabarstome druska ir šviežiai grūstų pipirų mišiniu. Nulupame ir riekelėmis supjaustome česnaką, pusžiedžiais supjaustome citriną. Pašlakstome žuvį alyvuogių aliejumi, dedame į kepimo indą kepimo popieriaus, ant jo klojame šiek tiek citrinų ir česnako gabaliukų, guldome žuvį, į žuvies vidų įdedame griežinėlį citrinos ir gabaliuką česnako. Šauname kepti į įkaitintą orkaitę. Maždaug po 10-12 min. ištraukiame, sumetame pomidoriukus, palaukiame kol jie įkais iki įtrūkimų ir viską traukiame lauk. Užtrukau apie 20 min. Žuvis iškepa labai greitai, bet tiksliai pasakyti sunku, nes visų orkaitės skirtingos.
Kol žuvis kepė, paskrudinau porą riekelių grūdėtos duonos ir paruošiau citrusinių vaisių salotų. Nulupau ir supjausčiau apelsiną bei grepfrutą, ketvirtį citrinos. Pašlaksčiau puse šaukštelio medaus, trupučių aliejaus, druska, pipirais ir išspaudžiau likusią citriną. Gaivios salotos, labai tikusios prie žuvies. Žinau, kad atrodo jog visur labai jau daug citrinų, bet tikrai nebuvo rūgštu, buvo tobula :)

Paprieskoniuota žuvė laukia kelionės į orkaitę.

Salotos.

Žuvis, pomidorai, skrebutis, salotos, vynas, meilė, gėris, grožis... :)

Taigi tiek iš Gintarinės virtuvėlės šį žvarbų savaitgalį. Nesušalkit, nepaslyskit, nenugriūkit (aš jau vieną zuikį pagavau) ir šiaip laimingi būkit. Iki greito, draugai ir gero linkėtojai!

Mua:*
Gintarė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą