2014 m. sausio 9 d., ketvirtadienis

Taip, tėti, aš ir vėl valgiau "sliekus" (krevečių vėrinukai)


Taip, tėti, nors tai buvo beveik už 100 km nuo manęs, aš žinau, kad atsidaręs mano blogą sakei: "Gintarė ir vėl sliekus valgo". :) Ne, tai ne sliekai, tai krevetės. Ir taip, aš ir vėl jas valgau. Valgau,
 nes mėgstu, nes netyčia jų mano šaldytuve atsirado visas kalnas, nes tam, kas jų parūpino esu skolinga receptų. Nes...
Tiems, kas nežino, galiu pasakyti, kad mano tėtis, labai neprastas kulinaras. Bet gana konservatyvus. Jis tikras barščių, kepsnių, netikrų zuikių, vėdarų, kugelių, silkių, baltų mišrainių ir panašių dalykų asas. O kepamų jūros gėrybių kvapą užuodžia per kilometrą ir visada nekokiais epitetais palydi. Tai va, malonu, kad blogą skaito artimiausieji, dar kartą jiems pranešu, ne, sliekų aš nevalgau. O krevetės laaabai skanu. Šypt.
 
Taigi, dar vienas labai geras ir greitas krevečių receptas - vėrinukai su pomidorais. Geras jis tuo, kad gražiai atrodo, o saldžiai aštrios krevetės labai smagiai susigroja su rūgštokais pomidorais.

2 nedidelėms (vakarienės) porcijoms reikės:
12 nuvalytų didelių krevečių uodegėlių (gali būti apvirtos, gali būti žalios);
8 mažų pomidoriukų;
1 šaukšto medaus;
pusės čili pipiro su sėklomis;
mažo žiupsnelio druskos;
1 skiltelės česnako;
šlakelio sauso vyno arba šaukšto vyno acto;
aliejaus kepimui;
4 medinių iešmelių.

Smulkiai supjaustome čili pipirą, išspaudžiame česnaką, įdedame pusę šaukšto medaus, truputį druskos, supilame vyną ir mišinyje apvoliojame nuvalytas krevečių uodegėles (šį kartą turėjau nevirtų ir neviriau - tikrai nėra reikalo). Imame medinius iešmelius (prieš tai galima pamirkyti vandenyje, kad galiukai nepatamsėtų negražiai) ir veriame krevetė-pomidoras, krevetė-pomidoras, man labai gražiai tilpo ant kiekvieno po 3 krevetes ir du pomidorus.
Keptuvėje įkaitiname aliejaus, dedame vėrinukus ir kepame kelias minutes, kol krevetės parausta (jei nevirtos) ir labiau pasiriečia, o pomidorai suminkštėja. Pačioje kepimo pabaigoje dar apšlakstome puse šaukšto medaus.
Tiekiame su salotomis, gabalėliu prancūziškos bandelės ar čebatos ir taure vyno. Valgyti galima tiesiai nuo iešmuko, arba viską nuėmus, šakute spustelėti pomidorus ir jie virs padažu, kuris smagiai susidažys su bandele.

Krevetės ir čiliukas.

 Vėrinukai.

 

 
Galutinis rezultatas :)
 
Tai va tiek apie sliekus. Labai geras šis receptas "sliekų" mėgėjams. Toks pats geras, kaip ir krevečių su citrina ir česnaku ar su grietinėlės ir vyno padažu. Visi verti vyno taurės vidury savaitės. Bandykit, ragaukit, pasakokit kaip sekėsi.
Skanaus :)
Iki greito!
Gintarė



 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą