2013 m. rugsėjo 7 d., šeštadienis

Grybų karas

Penktadienio vakarą praleidau žiūrėdama krepšinį, gurkšnodama vyną ir šiaip tinginiaudama, o šiandien iš pat ankstaus ryto važiavom į mišką!
Rytas buvo gerulis - švietė saulė, daubose tvyrojo rūkas, ant aukštų žolių bolavo voratinkliai.
Kaip sekėsi grybaut? Tėvai su guminiais batais išėjo į kemsynus rinkti šilbaravykių, o aš kadangi į mišką be vakarinės suknelės net kojos nekeliu, tai vaikštinėjau po gražų, netankų miškelį ir rinkau viską: ūmėdes, voveraites, kalpokus, šilbaravykius, kartėles (oficialiai - rudasis piengrybis) ir net porą baravykų radau. Žodžiu, savo pintinėlę prisipildžiau, dar spėjau pafotografuot mišką ir pasidžiaugt ramiu pasivaikščiojimu.
Man nepatinka kai grybavimas paverčiamas bene varžybomis, kai reikia eiti griūvant, kuo anksčiau, prisirinkti kuo daugiau, braižytis po mišką pusę dienos ir paskui per naktį tvarkyti grybus. Ačiū ne. Jei badaučiau, tada gal :P
Šiandien grybavom porą valandų. Tryse pririnkom apie tris kibirus ir mano pintinėlę. Per akis. Didesni šilbaravykiai ir baravykai džiūva ir žiemą eis su silkute, barščiais, o per kūčias vieni tik su svogūnu. Kiti buvo išvirti ir bus valgomi dabar ir marinuojami. O va kartėles rinkau tik aš, su jų virimu reik truputį pažaisti, mažai kas jas iš viso renka, bet man labai labai skanu, tad ateinančią savaitę būtinai parašysiu apie jas atskirą postą. Šiandien receptų nebus :)Tai lyg anonsas kitai savaitei, kur bus ne tik grybų receptų, bet ir smagus tortų kepimas draugės gimtadieniui, tad sekit naujienas akies krašteliu.
O va čia akių ganykla...
Mano šeštadienio rytas.

 Artyn miško

Rytas miške 

Spėkit, kuris grybas nuotraukoje valgomas? :) Pirmame plane baravykas apsimetėlis - kartbaravykis arba zuikio baravykas, o toliau valgomas - rudasis piengrybis. Va taip.

 Šilbaravykis žolėse

Juodai baltas miškas 

Mano baravykiokas :) 

Tėvų laimikis. 

Antras grybavimo etapas :) 

Grybai jau džiūva, o aš geriu kavą :)

Pabaigai cituoju mamą: oi, mėgstu tokį rudenį, su saule, su grybais, durniai bulves kasa...

Pritariu, popiet smagu patinginiaut, bet jau mąstau ką reikės nuveikt vakare, gal šiandien dar koks postas čia atsiras... tad sakau ikisusi ;) Prasmingo savaitgalio visiems.

Gintarė iš Gintarinės virtuvėlės

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą